Connect with us

8 alimente comune pe care nu trebuie să le combini niciodată, în special numărul 3!

Sănătate

8 alimente comune pe care nu trebuie să le combini niciodată, în special numărul 3!

8 alimente comune pe care nu trebuie să le combini niciodată, în special numărul 3!

Știai că atunci când digeri mâncare consumi mai multâ energie decât o oricare altă funcție a corpului uman? Nu este de mirare că suntem extenuanți de fiecare dată când mâncăm mult!

Tocmai de aceea va prezentăm câteva modalități de a vă păstra energia pentru a face funcția digestivă cât mai rapidă și eficientă. Nu faceți următoarele combinații:

1. Cacao și lapte – cacaoa este bogată în acid oxalic, iar acesta blochează absorția calciului. Atunci când este combinat cu calciul, acidul contribuie la formarea cristalelor oxalate care afectează rinichii în cantități excevsive.

Bineînțeles, o cană de ciocolată caldă nu îți va face rău, dar ai grijă, în special dacă ai probleme cu rinichii.

2. Salată verde cu lămâie sau oțet – multe vitamine și alți nutrienți de valoare care se regăsesc în legume și verzituri necesită grăsime pentru o absorbție propice.

Fie că folosim lămâie sau oțet pentru salata noastră, ne lipsim de multe elemente alimentare sănătoase. Dacă nu ești un fan al uleiului vegetal, ai putea adăuga alte grăsimi în salata ta – avocado, măsline, semințe.

3. Pasta cu brânză și roșii – carbohidrații din paste se digeră încă de când le-am băgat în gură. Asta se întâmplă cu ajutorul unui ferment special care se regăsește în saliva noastră.

Citește și:   10 lucruri stupid de satisfăcătoare pe care și le doresc femeile în momentele intime

Roșiile, pe de cealaltă parte, conțin acid care chiar și într-o cantitate mică, dizolvă fermentul. Proteinele care se regăsesc în brânză pot înrăutăți situația.

Încearcă să adaugi legume la cuptor sau verdeață cum ar fi busuiocul.

4. Ouă și bacon – această combinație este atât de bogată în proteine încât specialiștii ne spun că nu sunt bune pentru sănătatea noastră. Corpul nostru consumă multă energie pentru a digera astfel de produse.

Încearcă să înlocuiești baconul cu roșiile pentru că ouăle sunt digerate mai bine de acidul din roșii, iar roșiile au un efect mai bun atunci când sunt combinate cu vitamina E din albușul de ou.

5. Cerealele și sucul de portocale – această combinație, mai ales în perioada dimineții, nu te va ajuta să ai energie pe parcursul zilei si îți poate cauza disconfort la nivelul stomacului.

Acidul din sucul de portocale îți scade drastic activitatea enzimelor care sunt responsabile pentru a dizolva carbohidrații. Din același motiv, nu este recomandat să combini grânele cu alte sucuri acre sau fructe de pădure.

Cel mai bine este să bei un pahar de suc de portocale sau alte fructe după ce ai terminat de mâncat.

Citește și:   Dacă îți oferă aceste 9 lucruri, fără ca tu să le ceri, atunci este, cu adevărat, un tip minunat

6. Pizza și suc acidulat – combinația de carbohidrați, proteine si acid îți consumă multă energie. În plus, zahărul din suc îți încetinește procesul stomacului.

Asta înseamnă ca te vei balona. În plus, zahărul poate ajunge la intestinele voastre unde ar trebui să fie digerat, din cauza stomacului plin. Combinația acestor factori poate duce la probleme cu stomacul, în special dacă folosești această combinație prea des.

Orice fel de alimente bogate în zahăr trebuie consumate la cel puțin o oră după masă.

7. Pâine și gem – pâinea combinată cu dulciurile oferă o doză dublă de carbohidrați. Asta îți va acorda multă energie dintr-o dată și pentru o perioadă scurtă de timp, apoi te vei simți extenuat și prost dispus.

Nu este deloc recomandat să mănânci gem și pâine pe stomacul gol, dar încearcă să folosești pâine integrală și miere în loc de gem.

Pentru mai multe detalii, click aici:

Eu m-am străduit să scriu un articol interesant, dacă ai ajuns până aici îmi confirmi asta, dar oferă un LIKE şi un SHARE ca să îl vadă şi prietenii tăi!

loading...
Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Mai multe din Sănătate

Sus