Connect with us

Aceasta este dieta potrivită în funcție de forma corpului tău

Diete

Aceasta este dieta potrivită în funcție de forma corpului tău

Aceasta este dieta potrivită în funcție de forma corpului tău

Ştiai că forma corpului tău te poate ghida în dieta de zi cu zi? Da, forma corpului tău îţi poate oferi informaţii despre modul în care organismul răspunde la anumite alimente, pentru că funcţiile fiecărui corp sunt conectate la diferenţe de metabolism în funcţie de fiecare individ.

Află ce trebuie să consumi în funcţie de forma corpului tău:

1. Forma de clepsidră – femeile care au această formă au, de obicei, şolduri late şi talie mai mică în comparaţie cu restul corpului. Pentru a păstra părţile care îţi fac probleme cât mai slabe, trebuie să stai departe de alimente grase.

Gustările trebuie să conţină verdeţuri şi cartofi dulci. Evită să consumi alimente cu indicele glicemic mare şi alege pâine, legumele rădacinoase, ananas şi pepene.

2. Forma de pară – doamnele care au această formă a corpului au șoldurile şi coapsele mai mari şi talia mai mică. Evită să mănânci produse bogate în grăsimi săturate, în special cele de origine animală, că laptele sau carnea roşie.

Această formă a corpului tinde să înflorească atunci când o dietă cu 25% grăsime este implementată. Aşadar, începe prin a-ţi sparge rutina alimentară şi înlocuieşte cu produse cu acizi graşi omega-3 că avocado, unt de arahide şi peste gras.

Citește și:   Bea asta dupa fiecare masa si vei slabi extrem de repede!

3. Formă dreptunghiulară – această formă a corpului este caracterizată prin curbe proporţionate egal şi fără o talie bine definită. Un lucru minunat despre această formă a corpului este faptul că nu te îngraşi uşor şi dacă o faci, atunci totul se distribuie în mod egal.

Dacă ai o formă dreptunghiulară ar trebui să eviţi băuturile carbogazoase şi carbohidraţii albi şi să le înlocuieşti cu orezul alb cu cel brun. Ar trebui să consumi alimente care sunt bogate în iod, dar aminteşte-ţi să te documentezi, din moment ce nu toate sărurile conţin aceeaşi cantitate de iod.

De asemenea, dieta ta trebuie să consiste din alimente că sunt bogate în grăsimi sănătoase că cele regăsite în somon, avocadi şi migdale. Consumă alimente pe bază de plante pentru a-ţi face aportul de grăsimi şi proteine.

4. Forma de măr – această formă a corpului este caracterizată prin umeri mai lungi, o talie groasă, şolduri şi picioare subţiri. Poate fi destul de greu atunci când vine vorba despre pierdere în greutate din moment ce o parte mare a grăsimii se regăseşte în talie.

Mâncărurile recomandate pentru această formă a corpului sunt cele sănătoase precum quinoa, pâine cu făină integrală şi ovăzul. De asemenea, mâncărurile care sunt scăzute în grăsimi că produsele pe bază de soia, nuci, mazăre şi fasole sunt recomandate.

Citește și:   Alimente care iti taie pofta de mancare si te ajuta sa slabesti!

Poţi include şi ouă şi varza în dieta ta, dar încearcă să evizi alimentele care cresc nivelul zahărului în sânge. Spune adio mâncărurilor bogate în sodiu şi zahăr adăugat.

5. Formă triunghiulară inversată – Oamenii cu formă triunghiulară inversată cu umeri laţi şi partea inferioară a corpului mai îngustă. Cu alte cuvinte. o mare parte a greutăţii lor este localizată în partea de sus a corpului.

Dacă ai această formă a corpului eşti dispus să depozitezi grăsime în jurul taliei şi al braţelor. Evită carbohidraţii ca orezul, paştele şi pâinea, dar şi brânzeturile sărate şi mâncarea procesată care este dificil de digerat.

În schimb, încearcă să consumi mai multe legume proaspete, în special frunzele verzi, fasolea neagră şi mâncărurile care sunt bogate în magneziu.

Pentru mai multe detalii, click aici:

Eu m-am străduit să scriu un articol interesant, dacă ai ajuns până aici îmi confirmi asta, dar oferă un LIKE şi un SHARE ca să îl vadă şi prietenii tăi!

loading...
Click pentru a comenta

You must be logged in to post a comment Login

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mai multe din Diete

Sus