Connect with us

Adevărul nespus despre toate dietele celebre. Care este detaliul pe care îl ascund nutriționiștii și ce nu mai trebuie să faci niciodată

Diete

Adevărul nespus despre toate dietele celebre. Care este detaliul pe care îl ascund nutriționiștii și ce nu mai trebuie să faci niciodată

Adevărul nespus despre toate dietele celebre. Care este detaliul pe care îl ascund nutriționiștii și ce nu mai trebuie să faci niciodată

Există foarte multe informații greșite în ceea ce privește dietele, iar subiectul aduce multă negativitate. În timp ce principiile sunt simple, experții fac procesul mai dificil decât este necesar. Iată ce nu este adevărat:

1. O calorie este o calorie – corpul tău primește alimentele în moduri diferite. Proteinele, grăsimile și carbohidrații au efecte diferite asupra foamei, tensiunii și hormonilor tăi. O calorie de proteine nu este egală cu o calorie de zahăr.

250 de grame de pui la grătar îți poate reduce apetitul și îți poate oferi energie, dar 250 de grame de suc îți poate afecta starea și nivelul de energie. Cele mai bune calorii sunt cele care provin din sursele naturale.

2. Slăbitul este un proces liniar – greutatea ta poate fluctua depinzând de greutatea în sine, de câtă apă reții, de genul de mâncare pe care l-ai mâncat recent. Dacă vei încerca să slăbești într-un mod sănătos, greutatea ta va mai crește sau va rămâne la același nivel.

3. Slăbitul ține de voință, nu de biologie – abilitatea ta de a slăbi este influențată de stilul de viață și de genetică. Dacă te bazezi doar pe voință, atunci ai pierdut bătălia. Singurul mod în care poți susține schimbarea este prin a te baza și pe ce se potrivește personalității tale și tendințelor naturale.

Citește și:   Minus 30 de kilograme, în jumătate de an. Dieta cu care a slăbit Lidia Fecioru FUNCȚIONEAZĂ perfect!

4. Ar trebui să mănânci mai puțin și să faci mai mult sport – la prima vedere, sună bine, dar nu este chiar corect. Dacă mănânci atunci când ești stresat sau nu ai făcut niciodată sport, ai nevoie de o schimbare. Va trebui să faci cumva să îți hrănești partea emoțională fără mâncare nesănătoasă.

5. Carbohidrații te îngrașă – oamenii au mâncat carbohidrați de mult timp. Poți reduce produse care nu sunt sănătoase, dar ai nevoie de carbohidrații din legume. Mănâncă mai puține paste și pâine, și mai multă fasole și legume bogate în apă.

6. Grăsimea este interzisă – atât timp cât nu exagerezi în cantitate, grăsimea nu te va îngrășa. Acest nutrient esențial face mâncarea să aibă un gust mai bun și este necesar pentru ca organismul tău să funcționeze mai bine. Spre exemplu, jumătate de avocado nu are același impact ca o cantitate egală de ulei vegetal gătit.

7. Micul dejun este necesar slăbitului – probabil că îți este foame atunci când te trezești, așa că trebuie să mănânci! O porție mică de proteină dimineața te va ajuta toată ziua! Încearcă măcar să iei o gustare dimineața, vei vedea o schimbare majoră.

Citește și:   7 dintre cele mai ciudate ritualuri ale vikingilor

8. Dieta este eficace – este important să îți schimbi alimentația, dar nu trebuie să fii atât de restrictiv. Vei face mai mult decât să slăbești, vei ajunge frustrat pentru ca 85% din oameni se îngrașă la loc. Încearcă să îți schimbă stilul de viață, nu doar alimentația pe termen scurt.

9. Produsele cu conținut redus de grăsime sunt bune pentru tine – învață să citești etichetele, nu doar cuvintele mari, scrise cu roșu pe ambalaj. Produsele care au ingrediente chimice trebuie evitate. Vei fi surprins să afli cât de mult zahăr, aditivi și uleiuri nesănătoase conțin alimentele și băuturile fără grăsimi pe care le consumi în mod regulat.

Pentru mai multe detalii, click aici:

Eu m-am străduit să scriu un articol interesant, dacă ai ajuns până aici îmi confirmi asta, dar oferă un LIKE şi un SHARE ca să îl vadă şi prietenii tăi!

loading...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Mai multe din Diete

Sus