Connect with us

Folosește acestre trucuri pentru a slăbi considerabil într-o săptămână

Diete

Folosește acestre trucuri pentru a slăbi considerabil într-o săptămână

Folosește acestre trucuri pentru a slăbi considerabil într-o săptămână

De cele mai multe ori, nu mâncăm deoarece nu ne este foame. În schimb, ne întoarcem la mâncare pentru a ne mări confortul. Stresul, clima, timpul din zi – toate acestea afectează cât de mult mâncăm.

Deci, există o modalitate de a ne face psihicul și împrejurimile să ne ajute să pierdem acele kilograme nedorite? Există, potrivit lui Brian Wansink – un cercetător psiholog, marketer și cercetător al alimentelor. Astăzi Tasta vă prezintă câteva sfaturi neprețuite din ultima sa carte!

12. Nu vă fie teamă de recăderi

Cei mai mulți dintre noi vor găsi această situație familiară: sunteți o săptămână în dieta dvs. de varză și apă și se pare că cea mai grea parte este deja în spatele tău. Apoi, într-o seară, ceva vine peste tine și te găsești lângă frigider, mestecând niște pui la cuptor și ajungând la o bară de ciocolată. În astfel de momente, mențineți-vă calmul și nu vă lăsați pe mâna gustului amar al eșecului cu alimente mai nesănătoase. Duceți-vă repede la butoi, ridicați o frunză de varză și luați o mușcătură proaspătă!

11. Observați regula de două

Încercați să vă asigurați că plăcuța dvs. conține întotdeauna două tipuri de alimente: carne și garnitură, garnitură și salată, pește și legume. Acest aranjament simplu vă va obișnui cu un mod mai sensibil de a mânca.

10. Obținerea unui al doilea ajutor

Schimbați locațiile dvs. de luat masa. Ridicați farfuria și ustensilele (nimic altceva) și mergeți în camera de zi sau la studiu. Alternativ, puteți servi masa pe balcon, terasă sau în grădină. În acest fel, chiar dacă doriți o a doua masă, există o șansă ca foamea dumneavoastră să dispară înainte să ajungeți la bucătărie.

Citește și:   Femeia se trezea în fiecare dimineață cu VÂNĂTĂI pe tot corpul, deși dormea dusă noaptea. Când n-a mai rezistat a instalat o cameră de supraveghere. După ce a văzut ce se întâmpla a simțit că LEȘINĂ!

9. Lăsați dovada „crimelor”

Oamenii care se grăbesc să scape de „dovezile” apetitului lor hiperactiv tind să mănânce mai mult decât cei care le lasă la vedere până la sfârșitul mesei, preferând să fie ghidați de sentimentul lor de plinătate.

8. Fenomenul „farfuria fără fund”

Potrivit cercetărilor, oamenii au tendința de a mânca până când farfuria lor este goală, nu până când se simt plini. Singura modalitate de a rezolva această problemă este de a folosi farfurii mai mici și de a mânca cu grijă. Urmăriți-vă simțul foamei și încercați să ignorați cât de multe alimente rămân pe masă.

7. Compania

Singuri, mâncăm cu 30% mai puțin decât în ​​prezența unei alte persoane. În ceea ce privește situațiile în care ne împărtășim cina cu 3 sau 4 prieteni – astfel de întâlniri vă fac să consumați de două ori mai multă mâncare decât atunci când sunteți pe cont propriu. Concluzie? Încercați să vă mâncați singur mesele principale și să vă limitați la gustări și băuturi atunci când vă aflați în companie.

6. Mențineți lista de cumpărături

Când vă gândiți la produsele de care veți avea nevoie pentru săptămâna viitoare, procedați ca și bucătarii experimentați: faceți o listă completă a produselor alimentare (carne, cereale, legume etc.). Înainte de a merge la supermarket, verificați lista și cumpărați numai produse pe care nu le aveți.

5. Spune nu la yummies

Găsiți cel mai întunecat, cel mai greu accesibil loc în casa dvs. și depozitați toate gustările dvs. delicioase acolo. (Sau, cel puțin, să le mutați în colțul cel mai îndepărtat al frigiderului.) S-ar putea spune: De ce nu pur și simplu să nu cumpărați aceste surse de ispită în primul rând? Deoarece, după cum subliniază Wansink, este mai ușor de zis decât de făcut.

Citește și:   Cum să-ți crești legume și fructe acasa în cel mai SIMPLU și RAPID mod. Fiți atenți la AVOCADO

4. Mestecați totul bine

Studiile arată că mestecarea fiecărei gură de hrană de cel puțin 32 de ori ajută la o mai bună saturare a receptorilor noștri de gust, ceea ce reduce semnificativ pofta de mâncare și oferă un sentiment mai rapid de plenitudine.

3. Nu economisiți calorii dimineața

Dacă se crede statisticile lui Wansink, obiceiurile pentru micul dejun reprezintă 96% din arta păstrării unei siluete suple. Doar 4 din cele 100 de femei slabe pe care le-a intervievat au declarat că nu ating niciodată mâncarea. Pe de altă parte, cele care au avut exces de greutate au admis să sară peste prima masă a zilei, sperând să devină mai slabe.

2. Mâncați mâncarea în porții

Potrivit observațiilor lui Wansink, oamenii care preferă să stea cu spatele la rafturi de patiserie sau dulciuri de cafea tind să se abțină mai ușor de la mâncare pentru a menține o siluetă subțire. Puteți urmări această tactică acasă servind mesele în porții, folosind doar farfurii. În ceea ce privește bolurile, tigăile etc., ele ar trebui să rămână în bucătărie și să nu apară niciodată pe masă. Vedeți mai puțin, mâncați mai puțin.

1. Fii calm și consistent

Nu vă grăbiți să încercați toate sfaturile odată. Cea mai bună soluție ar fi să puneți în aplicare o nouă opinie în fiecare săptămână. Treptat, în pași mici, veți atinge un nou mod de viață sănătos și veți dobândi un corp subțire și frumos!

Sursa

Pentru mai multe informații urmăriți și acest video:

loading...
Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Mai multe din Diete

Sus