Connect with us

6 exerciții pentru tonifierea abdomenului pe care le poți face de pe scaun

Sport

6 exerciții pentru tonifierea abdomenului pe care le poți face de pe scaun

6 exerciții pentru tonifierea abdomenului pe care le poți face de pe scaun

Uneori este minunat să lucrezi într-un birou comod, în timp ce alţii trebuie să lucreze în ploaie sau într-o fabrică, dar există câteva dezavantaje atunci când stai foarte mult pe scaun.

Studiile au demonstrat că oamenii care stau pe scaun pentru perioade foarte lungi pot suferi de cancer, diabet, boli cardiovasculare şi obezitate. Din fericire, vă prezentăm o serie de exerciţii pe care le puteţi face de la birou!

Nu ai nevoie de niciun fel de echipament, doar de un scaun. Iată care sunt câteva dintre acestea:

1. Ridicarea genunchiului la piept
Cum te ajută: îţi întăreşte muşchii abdominali, îmbunătăţeşte digestia şi ajuta să arzi grăsimea.

Cum să îl faci – Stai pe scaun cu spatele drept. Nu atinge spătarul scaunului. Pune-ţi picioarele pe podea, cu şoldurile depărtate. Păstrând spatele drept, ridică-ţi genunchii la piept – suge burta. Pune mâna pe genunchi şi trage-l mai aproape.

Repetă de 20-30 de ori şi alternează genunchii.

2. Ridicarea ambilor genunchi
Cum te ajută –
Îţi lucrează toţi muşchii abdomenului într-un mod eficient şi gentil în acelaşi timp.

Cum să îl faci – Alătură-ţi picioarele. Ţine-te cu mâinile de părţile scaunului. Păstrând spatele drept, ridică-ţi genunchii şi trage-i către piept – flexează-ţi muşchii abdominali. Pune picioarele pe jos, dar nu atinge podeaua.

Citește și:   12 perechi de zodii care formează cele mai DEZASTRUOASE CUPLURI! Relațiile lor sunt sortite EȘECULUI!

Repetă de 10-20 de ori.

3. Ridicarea ambelor genunchi în faţă şi în părţi
Cum te ajută – acest exerciţiu îţi subţiază talia prin folosirea muşchilor oblici care ard grăsimea de pe lateralele abdomenului

Cum să îl faci – stai pe marginea scaunului cu spatele drept. Ţine-te bine de lateralele scaunului cu ambele mâini. Arcuieşte-ţi trupul pe o parte, tinew picioarele acoperite, ridică genunchii la piept. Întoarce-te la poziţia iniţială, repeta pe partea celalta.

Repetă de 10-20 de ori.

4. Atingerea degetelor de la picioare
Cum te ajută – vei arde grăsime pe lateralele burţii şi de pe şolduri.

Cum să o faci – Păstrează-ţi picioarele pe podea, deschise cât scaunul. Întinde braţele în faţă, apleacă-te şi atinde-ţi piciorul drept cu mâna stângă. Păstrează poziţia cât timp respiri de câteva ori. Întoarce-te la poziţia iniţială.

Întoarce-te pe cealaltă parte, apleacă-te şi atinge piciorul stâng cu mâna dreaptă. Repetă de 20-30 de ori, alternând părţile.

5. Ridicarea trupului
Cum te ajută – acest exerciţiu arde grăsimile rapid. Burtă, spatele şi umerii vor fi tonifiaţi. Avertisment: înainte de a te apuca de acest exerciţiu, asigură-te că scaunul este stabil şi că îţi susţine greutatea. Nu încerca acest exerciţiu pe un scaun cu roţi.

Citește și:   11 bebeluși care seamănă leit cu vedetele de talie mondială

Cum să îl faci – stai pe scaun şi ţine-te bine de mânerele scaunului, pentru a-ţi ridica picioarele şi şoldurile. Foloseşte muşchii abdominali pentru a-ţi ridica genunchii la piept. Păstrează poziţia pentru 15-20 de secunde, apoi coboară încet.

Repetă de 4 ori.

6. Ridicarea cotului la genunchi
Cum te ajută – excelent pentru talie, acest exerciţiu lucrează muşchii oblici şi abdominali.

Cum să îl faci – stai cu spatele drept, nu-l atinge de spatrul scaunului. Pune-ţi mâinile în spatele capului, riofica genunchiulș drept la piept. Răsuceşte şi îndoaie-ţi spatele în aşa fel încât cotul drept îţi atinge genunchiul stâng.

Întoarce-te la poziţia iniţială şi repetă de 15 ori. Ridică genunchiul drept la piept. Răsuceşte şi întoarce-ţi trupul în aşa fel încât cotul drept să îţi atingă genunchiul stâng. Întoarce-te la poziţia de început şi repetă de 15 ori.

Pentru mai multe detalii, click aici:

Eu m-am străduit să scriu un articol interesant, dacă ai ajuns până aici îmi confirmi asta, dar oferă un LIKE şi un SHARE ca să îl vadă şi prietenii tăi!

loading...
Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Mai multe din Sport

Sus