Connect with us

5 lucruri care se întâmplă atunci când îți pui picioarele pe pereți în fiecare zi, o poziție distractivă recomandată de yogini

Stil de viață

5 lucruri care se întâmplă atunci când îți pui picioarele pe pereți în fiecare zi, o poziție distractivă recomandată de yogini

5 lucruri care se întâmplă atunci când îți pui picioarele pe pereți în fiecare zi, o poziție distractivă recomandată de yogini

În cazul în care vă doriţi să încercaţi yoga, dar încă nu aţi avut ocazia, această poziţie te poate interesa foarte tare. În cazul în care nu vă doriţi să încercaţi yoga, ar fi bine să citiţi acest articol.

Folosit de ani întregi de yogini, Visarita Karana asana, poziţia picioarelor pe perete, primeşte foarte multă atenţie de la sportivii entuziaşti. Motivul? Poziţia te ajută foarte tare în cazul unui corp tensionat care are nevoie de puţină rejuvenare.

Nu trebuie să mergi la un curs sau la un workshop ca să ai parte de magia acestei poziţii. Unii oameni îşi fac timp pentru a încerca această poziţie la locul de muncă. Iată care sunt beneficiile acestei poziţii, dar şi modul în care s-o executaţi corect:

1. Îmbunătăţeşte digestia
Mişcarea din abdomen ne ajută să masăm intestinele, ceea ce ajută la ngigestie şi lupta împotriva constipaţiei. Apetitul poate creşte datorită eliminării rapide şi propice a alimentelor digerate.

2. Promovează o circulaţie sănătoasă a sângelui
Pentru că este considerată o poziţie inversată, circulaţia sângelui creşte în intensitate în partea superioară a corpului, şi aduce şi mai mult oxigen cu ea. De asemenea, sistemul limfatic ajuta la o circulaţie mai bună a sângelui.

Citește și:   12 dintre cele mai INCREDIBILE case din SĂLBĂTICIE! Și tu vei vrea să locuiești în a 6-a!

Asta reduce umflăturile de la nivelul extremităţilor din partea de jos şi poate asista problemelor legate de tensiune.

3. Ajută la durere
Atunci când îţi lucrezi muşchii din pelvis îţi întăreşti organele reproducătoare, iar asta alina durerea cauzată de crampele menstruale sau simptomele menopauzei. Îţi vei pune în mişcare părţile ţepene ale corpului prin această poziţie, iar asta este benefic pentru cei care suferă de artrită şi de fibromialgie.

Cârceii piciorului pot fi eliminaţi prin această poziţie. Datorită efectelor asupra circulaţiei, poziţia te ajută şi în cazul durerilor de cap şi le poate preveni, în cazul celor care nu au o circulaţie a sângelui foarte bună.

4. Reduce stresul şi anxietatea
Atunci când te relaxezi pe spate, cu picioarele ridicate, îţi ajuţi mintea să se calmeze şi să se elibereze de gândurile inutile. Combinată cu exerciţii de respiraţie, Viparita Karana te ajută să încetineşti, să laşi sistemul parasimpatetic să preia controlul – ceea ce te ajută să te odihneşti.

Cea mai bună parte este că te întinzi şi că îţi poţi lăsa mintea liberă.

5. Îţi întinzi şoldurile, picioarele şi spatele
Muşchii picioarelor, şoldurilor şi spatelui vor fi foarte bine întinşi datorită acestei poziţii, dar şi cei ai gâtului. În timp, asta va ajuta corpul să devină cât mai elastic şi flexibil, eliberând tensiune şi durere în acele zone.

Citește și:   25 de lucruri pe care să le faci ÎNAINTE să MORI! Tu câte ai bifat dintre ele?

Dacă începi să practici această poziţie în mod regulat, vei vedea că durerile cronice de spate se vor vindeca.

Atunci când încerci poziţia, asigură-te că îţi aliniezi coloana pentru beneficii maxime. Pentru o întindere cât mai bună, desfă-ţi pizioarele pentru a forma un V. Încearcă să rezişti cam 15 minute şi totul va fi perfect.

Totuşi, dacă eşti la început, începe uşor – nu mai mult de cinci minute, până când corpul tău începe să se obişnuiască cu această poziţie. Există câteva lucruri cu care trebuie să fii grijuliu.

Nu te urca pe perete mai mult decât nivelul picioarelor. Dacă ai o rană la nivelul şoldurilor, spatelui sau gâtului, evita această poziţie. Persoanele cu probleme cardiace ar trebui să evite acest exerciţiu pentru că presiunea din jurul inimii şi al capului va creşte.

Pentru mai multe detalii, click aici:

Eu m-am străduit să scriu un articol interesant, dacă ai ajuns până aici îmi confirmi asta, dar oferă un LIKE şi un SHARE ca să îl vadă şi prietenii tăi!

loading...
Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

You must be logged in to post a comment Login

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mai multe din Stil de viață

Sus