Connect with us

9 obiceiuri matinale care te îngrașă

Stil de viață

9 obiceiuri matinale care te îngrașă

9 obiceiuri matinale care te îngrașă

Întotdeauna am știut că o dietă echilibrată și sporturile continue sunt esențiale pentru a ne menține sănătoși și a pierde câteva kilograme care sunt în plus.

Nu e întotdeauna ușor să atingi acest scop, totuși, dacă dorești să pierzi în greutate, trebuie să începi de dimineață și să faci lucrurile așa cum trebuie.

Există greșeli frecvente pe care majoritatea oamenilor le fac atunci când se ridică din pat. Și acesta este momentul în care fiecare minut contează, când vine vorba de sănătate.

Urmează sfaturile de mai jos pentru a evita să mai adaugi kilograme în plus dimineța!

1. Somnul excesiv

Lipsa de somn adecvată îți poate afecta direct sănătate, deși extremele nu sunt niciodată bune și acesta este motivul pentru care te informăm că un exces de somn te poate determina să câștigi în greutate.

Diabetul, precum și anumite afecțiuni ale inimii, ar putea fi consecința amânării alarmei ceasului, ceea ce rezultă în mai multe ore de somn decât este necesar.

De asemenea, te va face să ajungi târziu la muncă sau la cursuri, și din acest motiv, sari peste masa principală a zilei – micul dejun.

2. Uiți de micul dejun

După cum am amintit mai sus, este cea mai importantă masă a zilei. Mâncarea unui mic dejun este una dintre prioritățile pe care ar trebui să le avem cu toții în viață.

Mai întâi de toate, afectează în mod direct metabolismul și determină corpul să deseneze forțe musculare în loc de grăsime acumulată.

Mâncarea micului dejun va reduce nivelul de cortizol pe care îl avem în sângele nostru și, prin urmare, stresul va fi mai mic.

Este important, pentru că există oameni pentru care stresul este motivul pentru care acumulează grăsime.

3. Controlul greutății

Fie că ai scăpat de câteva kilograme sau nu, este convenabil să îți controlezi greutatea.

Citește și:   10 lucruri pe care oamenii inteligenți nu le spun niciodată în public

Din când în când, este recomandată verificarea kilogramelor, deoarece asta îți va oferi motivația de a face mai bine.

Fiecare pas spre succes contează, și dacă te-ai hotărât să-l atingi, transformă cântarul în aliatul tău.

Reține că există momente în care lichidele sunt reținute în corpul tău, și că e mai bine să mergi la baie înainte de a te cântări.

Nu ar trebui să faci o obsesie din asta, ci pur și simplu să acorzi atenție kilogramelor tale.

4. Telefonul mobil în mână când se trezește

În zilele noastre, trebuie să recunoaștem că este unul dintre obiceiurile cele mai comune.

Te trezești și nici nu ai părăsit patul, dar ai verificat deja ce se întâmplat pe telefonul tău, în timp ce dormi liniștit.

Ceea ce este posibil este să nu știi că acest lucru îți afectează timpul, precum și starea de spirit pentru tot restul zilei.

De aceea, dimineața ar trebui să-ți organizezi o rutină sănătoasă și să eviți să-ți verifici telefonul chiar când te trezești.

5. Purtarea unui set de haine greșit

De fiecare dată când ai nevoie de un anumit tip de îmbrăcăminte, fie că este pentru tipul de muncă pe care îl faci, fie că este pentru ieșiri, se întâmplă același lucru ca și cu somnul.

Întotdeauna este esențial să te simți confortabil în ceea ce porți, ca hainele tale să nu fie prea înguste sau prea mari.

Dacă dorești să-ți petreci timpul în pat și să ai un somn sănătos, ar trebui să te simți confortabil în pijamale sau fără ele.

Ți se va părea că nu e un lucru care contează prea mult, dar amintește-ți că fiecare mic pas este important pentru atingerea scopului tău.

6. Aportul de carbohidrați

Pentru a rămâne în formă, nu ar trebui să elimini toți carbohidrații din dieta ta, deoarece ei ajută la menținerea unei vieți sănătoase și oferă substanțe nutritive organismului, și energiei musculare.

Citește și:   A intrat în cabinetul doctorului și i-a spus să se pregătească pentru ce va urma: "Vă asigur că așa ceva nu ați mai văzut până acum!" Când și-a ridicat bluza, medicul a încremenit: "Dumnezeule!" Ce avea această fată acolo

Cu toate acestea, grăsimile saturate sau produsele de patiserie nu te vor ajuta.

Ele pot fi foarte gustoase, dar consumul lor la micul dejun poate determina corpul tău să crească nevoia pentru acest tip de hrană, iar la finalul zilei, nu vei face decât să te îngrași.

7. Meditează

Viața mai relaxată este esențială pentru sănătate, dar ceea ce mulți nu știu este că meditația ajută la reducerea greutății.

Învățând să respiri profund pe muzica de fundal va fi foarte bine pentru a reduce tensiunea arterială și așa cum am spus mai înainte, hormonul de stres.

Dacă ești nervos, accentuezi creșterea apetitului și, în consecință, greutatea.

8. Întinderea

Mulți oameni au pierdut obiceiul de a se întinde când se trezesc, fără să-și amintească faptul că este bun pentru sănătatea ta.

Nu este necesar să acordăm un exces de timp acestor exerciții. Ai nevoie de doar câteva minute pentru a-ți oferi energia necesară pentru a vă face față cu mult mai bine zilei.

Acest obicei este recomandat mușchilor corpului tău, ca să se relaxeze.

9. Nu uita să bei apă

Recomandatul 2 litri de apă pe zi este deja internalizat de majoritatea populației, totuși, ar trebui să se facă și în mod corespunzător.

Bea apă cu paharul. Acest lucru reglează temperatura corpului, îmbunătățește digestia și îți permite să creezi un echilibru atunci când absorbi nutrienții din alimentele pe care le consumi.

Click pe video și Distribuie dacă ți-a plăcut!

Eu m-am străduit să scriu un articol interesant, dacă ai ajuns până aici îmi confirmi asta, dar da un LIKE şi un SHARE ca să îl vadă şi prietenii tăi!

loading...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Mai multe din Stil de viață

Sus