Connect with us

Cum se tranșează un porc simplu și rapid chiar dacă nu ești măcelar profesionist

Bucătărie

Cum se tranșează un porc simplu și rapid chiar dacă nu ești măcelar profesionist

Cum se tranșează un porc simplu și rapid chiar dacă nu ești măcelar profesionist

Cum se tranşează un porc, o carcasă sau o jumătate de porc, acasă, simplu, rapid, chiar dacă nu eşti măcelar profesionist? Nu e chiar floare la ureche dar dacă urmăriţi indicaţiile din acest clip video vei reuşi să faci asta ca la carte.

Totul este explicat simplu şi pas cu pas în imaginile de mai jos. Aşadar, dacă vă încumetaţi să faceţi aşa ceva, spor la treabă!

Dupa ce porcul este transat, familia astepata cu nerabdare sa il si manance, asa ca iata una dintre cele mai bune retete pentru friptura de porc:

Ingrediente:

Pentru marinadă:
1 pahar de bere, 1 linguriță de sare, piper, 1 ceapă, 1 crengura mică rozmarIN, 1 bucată cotlet fără os de -1 kg, 5 căței de usturoi, 1 linguriță sare, 1/2 linguriță turmenic, 1/2 linguriță curry, 1,5 kg cartofi, 1-2 morcovi, 1 ceapă, 1 căpățâna de usturoi, rozmarin/ cimbru, sare, ulei

Mod de preparare:

Carnea se pregăteşte cu o zi înainte să se marineze. Se amestecă berea cu sare, piper, ceapă tăiată bucăți, rozmarin și se pune carnea în marinadă, la 12 ore se întorc dacă nu o acoperă. A doua zi o scot din marinadă, amestec toate condimentele cu puțin ulei și ung carnea pe toate părțile. Se dă la frigider pentru cel puțin 30 min.

Între timp se curăţă legumele și se taie în patru sau 6 depinde de mărime, dar să fie bucăți destul de mari. După care într-o tavă se așează o foaie de hârtie, dar nu e obligatoriu, şi se pun legumele care se amestecă cu sare piper, rozmarin, ulei iar îm mijloc se pune carnea.

Citește și:   Dacă observi 7 din aceste 10 semne ale limbajului corporal la cineva, înseamnă că este atras de tine!

Se acoperă cu hârtie și se da la cuptorul încins în prealabil la 200 C timp de 25 -30 min. După care se ia hârtia și se mai lasă 30 min.

Carnea de porc este unul dintre alimentele cele mai iubite şi consumate, în ciuda efectelor dăunătoare. Unele persoane consideră carnea de porc o alternativă sănătoasă la carnea de vită, însă această opţiune culinară necesită precauţii speciale.

Carnea de porc în stare naturală este săracă în clorură de sodiu şi are un conţinut bogat de proteine.

Aceasta reprezintă, de asemenea, o sursă bună de vitamine şi minerale, necesare unui organism sănătos: fier, magneziu, fosfor, potasiu şi zinc, precum şi o serie de vitamine din grupa B, cum ar fi vitamina B6, B12, acid nicotinic, tiamina, riboflavina.

Proteine
Carnea de porc este o sursă minunată de proteine. O porţie de carne de 100 g oferă aproximativ jumătate din necesarul zilnic al unei persoane adulte.

Grăsimi
Conţinutul de grăsimi al cărnii de porc depinde de partea din care provine (piept, cotlet etc.); carnea „cea mai slabă” are un conţinut de 6 g grăsime per 100 g de carne. Carnea de porc conţine mai multe grăsimi nesaturate decât grăsimi saturate.

De asemenea, conţine Acidul Linoleic Conjugat, un bun aliat al organismului împotriva cancerului sau al bolilor cardiovasculare.

Fier
Carnea de porc este o sursă bună de fier pentru organism şi este recomandat a fi introdusă în dietă, cu măsură, în cazul anemiei feriprive (prin carenţa de fier). O porţie de 100 g de carne de porc oferă 15% din necesarul zilnic de fier.

Citește și:   7 modalitati de curatare a fructelor ce fac totul mai USOR in bucatarie

Zinc
Prin consumul a 100 g de carne de porc se asigură 30% din necesarul zilnic de zinc. Conform studiilor, persoanele care exclud din dietă carnea, de orice tip, se confruntă cu deficienţa de zinc; Fierul, zincul şi Vitamina D conţinute de carnea roşie sunt absorbite mai eficient de către organism, spre deosebire de alte alimente care le conţin.

Consumată în cantităţi moderate, carnea de porc este o bună sursă de energie, având efecte benefice asupra pielii, ochilor, sistemului nervos, oaselor şi performanţelor mentale.

Prin conţinutul de antioxidanţi esenţiali carnea de porc asigură o mai bună imunitate a organismului. Carnea de porc este densă, hrănitoare şi bogată în fier – o calitate cu dus şi întors, având în vedere că, după 40 de ani, fierul se poate depune în ţesuturi, ducând la hemocromatoză (sau diabet bronzat). Copiii şi tinerii pot consuma însă fără grijă carne de porc.

Partea cea mai bună o reprezintă cotletul şi muschiul de porc. Cantitatea optimă: 100 g de 2-3 ori pe lună.

Pentru imaginile complete, click aici:

Eu m-am străduit să scriu un articol interesant, dacă ai ajuns până aici îmi confirmi asta, dar oferă un LIKE şi un SHARE ca să îl vadă şi prietenii tăi!

loading...
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Mai multe din Bucătărie

Sus