Connect with us

10 minciuni SCANDALOASE pe care companiile de cosmetice vor să le crezi! A 4-a îți va da lumea peste cap!

Îngrijire

10 minciuni SCANDALOASE pe care companiile de cosmetice vor să le crezi! A 4-a îți va da lumea peste cap!

10 minciuni SCANDALOASE pe care companiile de cosmetice vor să le crezi! A 4-a îți va da lumea peste cap!

Industria de frumusețe atinge un capital impresionant în ziua de azi – numai 55 de miliarde de dolari în SUA. Companiile de frumusețe se dovedesc a fi foarte bune la a-și vinde produsele.

În timp ce există mulți profesioniști care să-ți ofere sfaturi, există și câteva jumătăți de adevăruri pe care ți le servesc între timp, sau chiar minciuni pentru a hrăni idealurile de frumusețe feminine.

Dacă vrei să fii un consumator priceput, trebuie să știi că se ascund multe lucruri cu privire la tot ce există și se inventează pe această lume. Nimic nu e niciodată așa cum pare.

Astăzi, îți oferim o privire din spatele cortinei în industria modei, pentru a te pune la curent cu doar câteva dintre minciunile pe care companiile de produse cosmetice ni le servesc gratuit.

Minciuna 1: Mai nou este întotdeauna mai bun

Lumea modei și a frumuseții este rapidă, asta înseamnă că întotdeauna există ceva nou de lansat. Dar, spre deosebire de ceea ce spun reclamele, nou nu înseamnă întotdeauna mai bun.

De fapt, adesea se întâmplă chiar contrariul. Ceea ce contează sunt soluțiile testate, încercate și verificate.

Hai să luăm ca exemplu Retin-A: „Deși a fost descoperită că poate fi utilizată pentru un efect de anti-îmbătrânire de aproape 30 de ani, retinolul rămâne încă standardul de aur pe baza căruia toate celelalte creme sunt judecate”, spune dermatologul David E. Bank.

„Este ușor să credem că, cu toată noua tehnologie care există, ceea ce a fost descoperit sau dezvoltat astăzi trebuie să fie mai bun decât ceva folosit acum câteva decenii.

Citește și:   O femeie ȋnsărcinată a FUMAT ȋn timp ce i se făcea o ecografie 4D, iar reacţia FĂTULUI i-a lăsat până şi pe medici fără CUVINTE!

Dar într-adevăr nu a existat nimic de-a lungul timpului care să poată face ceea ce poate face retinolul. Asta nu înseamnă că nu va apărea ceva mai bun de-a lungul anilor.

Însă ar fi o greșeală costisitoare să urmăriți în mod constant cel mai nou produs din gama respectivă.”

Minciuna 2: Declarațiile despre produse sunt adevărate

Afirmațiile de genul „9 din 10 dermatologi recomandă acest produs” au fost infirmate de studiile care au arătat asta. Nu e de mirare că mulți oameni cred că un produs este bun doar pentru că au auzit că alții (dermatologi) spun asta.

Minciuna 3: Produsele la prețuri mai scăzute nu funcționează la fel de bine ca și omoloagele lor mai costi
sitoare

Când cheltui multe milioane pe produse cosmetice sau creme, companiile vor să te facă să crezi că obții o valoare adăugată de prețul exagerat de mare.

Dar un preț mare nu înseamnă neapărat că formula este cea mai bună. Aceste ingrediente rare, ezoterice despre care auzi, se încadrează adesea în categoria ingredientelor „puțin studiate”.

Asta înseamnă că probabil nu au fost publicate într-un jurnal științific revizuit și nu s-au făcut teste care-i demonstrează cu adevărat funcționalitatea.

Prin urmare, produsele costisitoare nu înseamnă că funcționează neapărat mai bine decât cele mai ieftine.

Minciuna 4: Bărbații și femeile au nevoie de produse de îngrijire a pielii diferite

Femeile și bărbații pot avea nevoi diferite, dar pielea nu se încadrează în această categorie. Este mult mai important să te gândești la condiția pielii tale, decât la orice altceva.

Citește și:   Vrei un machiaj uşor şi rapid? Învaţă aceste trucuri simple care îţi vor scurta din timpul petrecut în faţa oglinzii!

Un bărbat sau o femeie pot avea o piele uscată, sau una sensibilă, și amândoi ar primi aceleași recomandări de produse. Da, este adevărat că bărbații au, în general, o dermă mai groasă, dar produsele topice nu pătrund atât de adânc.

Așadar, grosimea pielii nu contează mai deloc în ceea ce privește felul în care funcționează produsul.

Minciuna 5: Poți arăta ca o celebritate

Poate că asta este cea mai mare minciună dintre toate, și chiar dacă o știm prea bine, cu toții o credem, chiar și un pic.

Industria știe asta, de aceea reușesc să îți și vândă cremele de față anti-îmbătrânire, deși se îndoiesc că ei înșiși ar putea-o folosi.

Realitatea este aceasta: celebritățile au traineri, nutriționiști, chirurgi plastici și artiști de make-up plus stiliști pregătiți și doar la un telefon distanță.

Nici măcar celebritățile nu arată probabil ca niște celebrități atunci când nu sunt la datorie.

Ce-i drept, în perpetuarea acestor minciuni pe care companiile de înfrumusețare vor să ne facă să le credem, un rol important îl au reclamele și ambalajele luminoase.

Aceștia sunt principalii factori care determină felul în care alegem produsele noi de înfrumusețare. Dar multe dintre ele conțin doar jumătăți de adevăr sau minciuni gogonate, pe care ar trebui să fim în stare să le distingem.

Pentru a vedea și ce alte minciuni ne mai servesc companiile de frumusețe, vizionează videoclipul de mai jos!


Click pe video! Distribuie și prietenilor!

Voi erați la curent cu acestea?

loading...
Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

You must be logged in to post a comment Login

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mai multe din Îngrijire

Sus