Connect with us

Cele mai ridicole produse cosmetice de care lumea chiar nu are nevoie

Modă

Cele mai ridicole produse cosmetice de care lumea chiar nu are nevoie

Cele mai ridicole produse cosmetice de care lumea chiar nu are nevoie

Industria frumuseții este o industrie care valorează miliarde de dolari și are ca scop transformarea lumii într-un loc mai frumos. Schimbarea, sau mai bine zis transformarea, începe de la nivelul feței.

Modul în care aceste produse reușesc să facă asta este să ne împingă pe gât niște produse noi, dar bizare, care nici măcar nu funcționează cu adevărat.

Iată câteva dintre cele mai ciudate produse de frumusețe de care lumea chiar nu are nevoie!

Dacă ești un fan al benzilor de pori și tonerelor, ne pare rău că trebuie să ți-o spunem chiar atât de dur, dar aceste produse nu funcționează absolut deloc.

Tonerul nu a fost folosit timp de ani de zile și rostul lui în procesul de îngrijire a pielii este unul complet inutil. Dar industria frumuseții le-a impus oamenilor să creadă că ar trebui să facă parte din rutina lor.

Și nu numai că benzile pentru pori nu funcționează, dar acestea îți pot provoca mai multe leziuni pe piele, dacă dorești să le mai folosești și altă dată.

Noi îți sugerăm să renunți la ele – salvezi niște bani și te concentrezi asupra unor produse care chiar fac diferența și care îți sunt utile la ceva.

În timp ce acestea sunt produse de îngrijire destul de bine cunoscute în industria de beauty, există și alte elemente ciudate care apar în peisaj.

De pildă, rimelul care vibrează și gelul de bărbierit color sunt în frunctea listei de lucruri de care lumea chiar nu are nevoie. Dacă ai încercat vreodată să-ți aplici rimel care vibrează, atunci știi deja de ce nu funcționează.

Dacă nu poți aplica rimelul cu propria mână, ce te face să crezi că îl vei putea aplica în mod corespunzător cu ajutorul unor vibrații? Această invenție nici măcar nu are sens.

Pentru a afla ce este gelul de bărbierit colorat și cum funcționează de fapt acesta, va trebui să urmărești video-ul de mai jos.

Pe lângă faptul că aceste produse ridicole și nebunești te fac să intri în cheltuieli suplimentare, practic, rolul lor în rutina noastră de îngrijire personală ar trebui să fie inexstent, dacă nu este deja.

În afara faptului că nu ne fac nici un bine, nu fac decât să ne ocupe din timp și să ne pună în fața unor false aștptări. Mai exact, aceste produse ridicole ne înșeală nu doar așteptările, făcându-ne să ne așteptăm la miracole, ci și bugetul.

E drept că industria cosmeticii reușește să ne păcălească de fiecare dată, făcându-ne să credem că invenția cea nouă apărută pe piață este chiar utilă, îți face viața mai ușoară și e indicat ca fiecare femeie să o aibă.

Pentru asta, se folosesc de tot felul de trucuri care fac apel la dorința femeilor de a fi veșnic frumoase. Machiajul tău nu va arăta la fel de bine dacă nu folosești blenderul acesta, genele tale au nevoie de rimelul cu vibrații, și așa mai departe.

Toate sunt de fapt niște povești de marketing construite în jurul ideii de a te determina să cheltui bani pe produse de care nu ai de fapt nevoie.

Citește și:   Unghiile QUARTZ sunt noul trend care este cu ADEVĂRAT FERMECĂTOR!

Produsele pe care urmează să le descoperi în video-ul de mai jos nu au nici o legătură cu a-ți face viața mai ușoară sau procesul de a te machia mult mai rapid, ci pur și simplu sunt doar invenții extravagante, menite să fure ochii lumii și să te facă să-ți cheltui toți banii pe ele.

Utilitatea lor este fie egală cu zero, fie poate fi obținută și prin folosirea altor surse sau instrumente pe care le ai deja sau sunt cu mult mai ieftine.

Urmărește video-ul de mai jos pentru a descoperi cele mai ridicole și nefolositoare produse cosmetice, pe care nu ar trebui să-ți mai cheltui banii!

Click pe video și Distribuie!

În videoclipul de mai sus, găsești mult mai multe produse ridicole care te vor da pe spate, cum ar fi masca de fitness care promite să lupte împotriva îmbătrânirii, ținâd cont de pielea ta. Sună nebunesc? Pentru că așa și este.

Și nu uita, lumea chiar nu are nevoie de astfel de produse nebunești. Avem destule lucruri pe care să le putem face cu banii decât să investim în astfel de lucruri ridicole.



10 minciuni SCANDALOASE pe care companiile de cosmetice vor să le crezi! A 4-a îți va da lumea peste cap!

Industria de frumusețe atinge un capital impresionant în ziua de azi – numai 55 de miliarde de dolari în SUA. Companiile de frumusețe se dovedesc a fi foarte bune la a-și vinde produsele.

În timp ce există mulți profesioniști care să-ți ofere sfaturi, există și câteva jumătăți de adevăruri pe care ți le servesc între timp, sau chiar minciuni pentru a hrăni idealurile de frumusețe feminine.

Dacă vrei să fii un consumator priceput, trebuie să știi că se ascund multe lucruri cu privire la tot ce există și se inventează pe această lume. Nimic nu e niciodată așa cum pare.

Astăzi, îți oferim o privire din spatele cortinei în industria modei, pentru a te pune la curent cu doar câteva dintre minciunile pe care companiile de produse cosmetice ni le servesc gratuit.

Minciuna 1: Mai nou este întotdeauna mai bun

Lumea modei și a frumuseții este rapidă, asta înseamnă că întotdeauna există ceva nou de lansat. Dar, spre deosebire de ceea ce spun reclamele, nou nu înseamnă întotdeauna mai bun.

De fapt, adesea se întâmplă chiar contrariul. Ceea ce contează sunt soluțiile testate, încercate și verificate.

Hai să luăm ca exemplu Retin-A: „Deși a fost descoperită că poate fi utilizată pentru un efect de anti-îmbătrânire de aproape 30 de ani, retinolul rămâne încă standardul de aur pe baza căruia toate celelalte creme sunt judecate”, spune dermatologul David E. Bank.

„Este ușor să credem că, cu toată noua tehnologie care există, ceea ce a fost descoperit sau dezvoltat astăzi trebuie să fie mai bun decât ceva folosit acum câteva decenii.

Dar într-adevăr nu a existat nimic de-a lungul timpului care să poată face ceea ce poate face retinolul. Asta nu înseamnă că nu va apărea ceva mai bun de-a lungul anilor.

Citește și:   Cel mai frumos machiaj bazat pe ZODIAC

Însă ar fi o greșeală costisitoare să urmăriți în mod constant cel mai nou produs din gama respectivă.”

Minciuna 2: Declarațiile despre produse sunt adevărate

Afirmațiile de genul „9 din 10 dermatologi recomandă acest produs” au fost infirmate de studiile care au arătat asta. Nu e de mirare că mulți oameni cred că un produs este bun doar pentru că au auzit că alții (dermatologi) spun asta.

Minciuna 3: Produsele la prețuri mai scăzute nu funcționează la fel de bine ca și omoloagele lor mai costi
sitoare

Când cheltui multe milioane pe produse cosmetice sau creme, companiile vor să te facă să crezi că obții o valoare adăugată de prețul exagerat de mare.

Dar un preț mare nu înseamnă neapărat că formula este cea mai bună. Aceste ingrediente rare, ezoterice despre care auzi, se încadrează adesea în categoria ingredientelor „puțin studiate”.

Asta înseamnă că probabil nu au fost publicate într-un jurnal științific revizuit și nu s-au făcut teste care-i demonstrează cu adevărat funcționalitatea.

Prin urmare, produsele costisitoare nu înseamnă că funcționează neapărat mai bine decât cele mai ieftine.

Minciuna 4: Bărbații și femeile au nevoie de produse de îngrijire a pielii diferite

Femeile și bărbații pot avea nevoi diferite, dar pielea nu se încadrează în această categorie. Este mult mai important să te gândești la condiția pielii tale, decât la orice altceva.

Un bărbat sau o femeie pot avea o piele uscată, sau una sensibilă, și amândoi ar primi aceleași recomandări de produse. Da, este adevărat că bărbații au, în general, o dermă mai groasă, dar produsele topice nu pătrund atât de adânc.

Așadar, grosimea pielii nu contează mai deloc în ceea ce privește felul în care funcționează produsul.

Minciuna 5: Poți arăta ca o celebritate

Poate că asta este cea mai mare minciună dintre toate, și chiar dacă o știm prea bine, cu toții o credem, chiar și un pic.

Industria știe asta, de aceea reușesc să îți și vândă cremele de față anti-îmbătrânire, deși se îndoiesc că ei înșiși ar putea-o folosi.

Realitatea este aceasta: celebritățile au traineri, nutriționiști, chirurgi plastici și artiști de make-up plus stiliști pregătiți și doar la un telefon distanță.

Nici măcar celebritățile nu arată probabil ca niște celebrități atunci când nu sunt la datorie.

Ce-i drept, în perpetuarea acestor minciuni pe care companiile de înfrumusețare vor să ne facă să le credem, un rol important îl au reclamele și ambalajele luminoase.

Aceștia sunt principalii factori care determină felul în care alegem produsele noi de înfrumusețare. Dar multe dintre ele conțin doar jumătăți de adevăr sau minciuni gogonate, pe care ar trebui să fim în stare să le distingem.

Pentru a vedea și ce alte minciuni ne mai servesc companiile de frumusețe, vizionează videoclipul de mai jos!


Click pe video! Distribuie și prietenilor!

Voi erați la curent cu acestea?

loading...
Continuați lectura
S-ar putea să-ți placă și...
Click pentru a comenta

You must be logged in to post a comment Login

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mai multe din Modă

Sus